dissabte, 3 de gener del 2009

Has fet servir mai la tecla "Windows"?

La tecla en qüestió va ser introduïda per Microsoft a partir del Windows '95 i després els fabricants van rebre llicència per produïr teclats amb el logo de la "finestra" incorporada.

Cada un de nosaltres hem utilitzat un pc al llarg de la nostra vida o per treballar, o simplement per fer el que ens agrada fer, buscar a internet alguna cosa més interessant que la tv. Tots sabem que ningú és perfecte i que en el que fallem trobem l'experiència però, ara bé, les coses petites de vegades són les més importants i tot informant-me a Meneame de les últimes notícies mundials (entre elles les més extravagants, controvertides i impactants..) he trobat alguna cosa que m'ha cridat l'atenció: Algú de vosaltres ha utilitzat mai o regularment, durant l'estona que us heu estat a la màquina, la tecla "Windows" del teclat?

Que jo recordi em sembla que mai. Per què cony serà?

BON ANY 9

4 comentaris:

mari-a ha dit...

Jo si, però no té gaire utilitat, em sembla que només serveix per obrir la finestreta de la barra d'inici.

mur ha dit...

És perquè el teclat acabi de tenir forma rectangular.

Bretó ha dit...

apretant la tecla windowa + d, minimitzes totes les finestres que tens obertes

uri ha dit...

ondia! è vritat! XDD