divendres, 3 d’abril del 2009

Juanjo Sáez



L'altre dia vaig estar parlant amb un del cole (en Miki) sobre l'estil de dibuix de cadascú i del concepte del que pot ser l'art i del cony de relació amor-odi que tenim amb la Massana.
 
Tot això ens va portar a anomenar Juanjo Sáez,  un exalumne de l'escola que a partir d'un estil particular i molta imaginació ha arribat i està arribant cada cop més lluny. El seu estil no deixa de ser un estil naïf però que certament explica tot el que vol explicar a la perfecció, a més de fer-ho amb un humor a vegades un xic friki. Dimecres, sortint de classe, vaig anar a l'Fnac a mirar coses (a vegades ho faig) i tot mirant novel·les gràfiques em vaig trobar alguns llibres publicats de l'artista en qüestió, els vaig fullejar i al final em vaig compar "Viviendo del Cuento" que valia uns 18 €. 

Avui ja quasi l'he acabat i m'ha molat molt. Parla d'una mica de tot, el Sónar, el Bam, els homosexuals, la vida, l'art, la feina, així com gent que li fa ràbia o admira. Comparteixo doncs, amb vosaltres, el descobriment d'una nova icona del còmic undergroud de Barcelona.

4 comentaris:

Ota ha dit...

Mola molt el tiu aquest, a veure si algun dia coincideixo amb el teu còmic.

I per cert, no sé si ens veurem però que vagi molt bé el viatge a la Xina, tasta el gos, i recods al teu germanet i cosí meu :)

Ota ha dit...

PD: Sóc en Marià

uri ha dit...

aaah! ostia! jejeje ia ho faré. a veure el gos k tal..suposo k allà no em fara cosa provarlu. sshaah! (soroll hannibal lecter) ;D

ptns

mur ha dit...

Juanjo Sáez també fa les tires còmiques de la revista Rockdelux.