dimecres, 10 de juny del 2009

Los Saicos

Los Saicos (los Sádicos al principi) són un dels primers grups de la història del punk (proto-punk) juntament amb Trashmen i el seu ja mític "Surfin' Bird" i són d'origen peruà. Fa poc i arran d'una versió al concert de Mujeres al Metro Universitat de Barcelona dins del festival Primavera, en Mur em va dir que li semblava que era una cançó d'un grup peruà i just després en Guille em em va posar un enllaç al facebook dient que s'assemblaven als Mujeres, vaig baixar-me el cd i des de llavors que no paro d'escoltar-los. La veritat, són de lu millor que he escoltat mai del gènere i a part són una important influència dels Black Lips. La cançó més coneguda que tenen és "Demolición" però ara avui aquí posaré la que més s'ha repetit en la meva llista de reproducció de l'Ipod durant els trajectes de casa a la Massana: "te amo" juntament amb "salvaje". Aquest últim té un lleuger toc exòtic. A gaudir del reverb s'ha dit !!