dilluns, 1 de juny del 2009

Primavera Sound i Saló del Còmic 2009

Que grans Black Lips, que autèntics Sonic Youth i que gran la gent que m'acompanyava conscient o inconscientment al Primavera Sound 2009. Molta podor de potat a l'stand d'Estrella Damm i quin bacallà, déu meu. L'endemà, ningú volia (o no podia) anar al Saló del Còmic així que hi vaig anar jo sol. Allà vaig mirar còmics i exposicions. Després em vaig pendre una birra i vaig mirar els frikis vestits, oh quin art. Em vaig trobar un noi d'Olot que em va donar un clauer i un obridor del Jueves (treballava en aquest stand) i finalment en Miguel Brieva que, després de que em diguessin que ja no firmava més i al cap d'esperarme una mitja hora mirant com dedicava els seus magistrals dibuixos a la gent, em va firmar tot parlant amb el guitarrista de Fundación Tony Manero, molt bons tius tots dos, sí senyor. Això, però, després de comprar-me tres còmics: Una recopilació d'il·lustracions del fanzine Enfermo i dos més de les històries de terror de Hideshi Hino. Val a dir que un d'aquests m'ha sortit gratis gràcies a la confiança de la inocent venedora de l'Editorial Cúpula. :D

5 comentaris:

olga ha dit...

axis k as tingut un bon cap de semana noo?? ;) k vagi b la semanaa! i fes feina uriii*

mur ha dit...

Per què feia tanta olor potat?! Potser la olor a guiri és així.

Primavera Sound = 80% guiris (aprox.)

Ota ha dit...

potser es que portaveu restes de potat a les sabates i la pudor us seguia :S

uri ha dit...

io crec que la penya de la barra bevia i potava per allà, els de dins i els de fora. i això penseu k devia començar cap a les 4 de la tarda... es devien acostumar ràpid.

Ota ha dit...

entremig del primavera hi ha una depuradora! es per això que sempre fa pudor, lo que esta tapada amb uns grans murs...cada any hi ha gent que intenta colarse per allà