divendres, 29 d’agost del 2008

Cervesa, frankfurts i gelats

Hola! o com diuen per aquí Hej!. He fet aquest blog on vaig explicant el que vaig fent durant aquest temps que no estic per aquí i que de pas m'ha de servir per ensenyar al tribunal de profes pixapins com ha sigut la meva estava pel nord. Per ara només hi ha tres entradetes i encara estic acabant de polir-lo. Està a Tumblr i l'he fet a partir d'un tema que he modificat un xic. Si teniu Firefox el veureu més bé, amb Explorer em sela que dóna alguns errors.

Records!


blog.mariaambaccent.com

4 comentaris:

uri ha dit...

hola titola! aviam si aquest moreno paleta que deus tenir a les ingles es torna una trivialitat als miralls del lavabo.

serà questió de seguir els teus passejos diaris o setmanals.

uri ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
uri ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
mur ha dit...

una ciutat sense frankfurts?!