dilluns, 4 d’agost del 2008

Ingredients per fer un batut de xocolata a la americana

Dissabte passat, mentre alguns encara eliminavem l'excés etílic a la sang, van marxar els meus parents americans que havien vingut a passar un mes: la meva tieta i el meu tiet, el meu cosí de 10 anys, en Jordi, i les meves dues cosinetes bessones de 7, l'Alex i la Clara.

Uns dies abans, el dijous, els cosinets van venir a sopar a casa, sense els seus pares. Al moment de fer les postres vaig treure horxata, el meu cosí l'havia descobert uns pocs dies enrere i li agradava molt. Això que em diu, amb el seu accent, "N'hi ha una de xocolata", amb el que li vaig respondre, "Sí, es diu Cacaolat". Al dir-ho els tres nens van començar a partir-se de riure igual que en Mur quan mira els videos d'en David Guapo. Jo no entenia res i li vaig preguntar a en Jordi que de què reien. Es tractava d'un curiós joc fonètic d'anglès i català. Ho explicaré d'aquesta manera:

Cacaolat
Caca olat

que pronunciat en accent
anglès sona com

Caca-a-lot

Ara entenc aquells riures, entre això i el color marró de la beguda ja no cal saber res més. Espero haver-vos creat una bona imatge mental que us assalti cada cop que demaneu un Cacaolat, recordeu que tant fred com calent és igual de bo. Per acabar us deixo amb aquest vídeo de gent enrotllada de principis dels noranta (i que segur que no han llegit aquest post).


2 comentaris:

uri ha dit...

jaja deuen estar bastant grans ja eh els teus cosins. ho vaig pintar amb uns rotuladors que tinc que tenen alcohol em sela ahir a lautocar tornant de bcn.

mur ha dit...

El video sembla un homenatge a Los Vigilantes de la Playa, just al principi de la serie.