dimecres, 12 d’agost del 2009

El bon ús de les carretilles elevadores

Des que era ben petit em deien a l'escola que havia d'estudiar, perquè d'aquesta manera no acabaria fent una feina que no m'agradava. Bé, doncs com el bon universitari que sóc he acabat fent una feina que no m'agrada, una d'aquelles feines les quals t'aixafen la reputació i llavors és impossible trobar novia (segons les pel·lícules de teenagers americanes que tinc vistes), reponedor (reposador?) de supermercat.

Alguns companys de feina fan servir carretilles elevadores per descarregar el camió. En aquest curtmetratge es mostra el bon ús que s'ha de fer de les carretilles elevadores, amb un toc gore, al meu parer, força humorístic. Preneu nota.

5 comentaris:

uri ha dit...

Uf! jaja Boníssim!! putus alemanys. Espero que aquí al consum no tingueu tan mala pata com en Klaus..

Joel ha dit...

qe bo tiu !!

Guillem ha dit...

genial

Guillem ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Guillem ha dit...

http://www.staplerfahrerklaus.de/mittelframeset_engl.html